torsdag 11 februari 2010

Min dag / Wilja

Hej, wilja här.. För en gångs skull tänkte jag passa på att säga min mening!

Jag vaknade av att solen lyste in genom sovrumsfönstret och kände genast att idag blir det en suverän dag för en lånprommis. Sagt och gjort, jag väckte mina människor med mina vanliga nys och snorfnysningar i ansiktet samtidigt som min lillasyster Luva började böka och gnälla i buren.. Hon är nämligen instängd om nätterna nu då våra människor säger att det är säng och soff-förbud under ett par veckor 2 ggr om året. Luva lämnar nämligen en hel del fläckar efter sig!

När våra människor gått upp följde min matte med både mig och Luva på en uppfriskande promenad i solskenet.. Här kommer en bild från våran promenad.. Inte att säga om, eller hur?!



Då vi busat och sprungit klart gick vi hem. Då nalkades något mindre roligt.. Manikyr och kamning.. Ingen favorit, men matte säger att vi måste, nu i efterhand då jag ser resultatet så förstår jag henne delvis..man kan säga att det är en till mig där bredvid!





Efter manikyren och kamningen blev jag skickad in till badrummet, behöver jag säga mer?


Luva står på tur.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Sanna sa...

Hahaha så jävla söt...

Ida sa...

visst är hon...hahahahha