tisdag 8 juli 2008

Inget nytt

Har egentligen inget nytt att skriva om.. Festivalen här i stan är över och jag kände mig bakis i flera dagar. Det var himla himla kul iaf! Och jag fick ju va med min snutt :) HELA HELGEN!







Annars jobbar jag bara och står i.. sista heltidsveckan nu i veckan sen blir det 50%. så skönt! och det börjar dra ihop sig till skåneresan också, ser fram emot den massa. Åh vad jag längtar efter Veronica!!! Tänk att bara få va me henne i 5 dagar igen.. evighet sedan! Saknar henne varje dag i stort sett :/


Annars rullar allt på som vanligt.. och guess what, jag är hyffsat nöjd över mina stars ;)

Visst hittade jag en snygg bikini på gina? he he he..

Hade dock aldrig köpt den om de inte vore för att en på jobbet tipsat om den, den är så sjukt fulsnygg.

Sen kan jag ju öppet gratulera Frida nu också. Man börjar känna en mindre panik själv. TYPISKT!!!! *ler* Trodde inte hon skulle slå på stort redan..*gah* =D Hon är helt enkelt bättre och mognare än mig ! Måste va så... :)

1 kommentar:

Anonym sa...

jaså...så du har samma bikini som jag. den du dissade från början... haha!