tisdag 22 juli 2008

Nedräkning

Nu har jag stooor nedräkning! om 9 timmar ganska precis så sitter vi på planet på väg ner till Skåne och min Vera =) Jippi så himla skoj! Har varit och lämnat Wilja och Molly i Malå. Wilja är hos mamma och pappa och Molly är hos mormor. Den enda som kändes trist att lämna bort va Wilja.. åååh...henne kommer jag sakna kopiöst mycke. Molly bryr sig som inte medan wilja ser så hemskt ledsen ut :( Hur kommer de bli den dagen man skaffar barn? Iaf for vi förbi mormor och drog rätt snabbt vidare för att vi skulle hinna hem och packa i tid. Men på väg hem kom jag tyvärr på den briljanta idèn att visa Danne var jag och Linda fiskat för flera år sedan. Sagt och gjort vi letade fram stället eftersom jag inte riktigt mindes precis var det var. Jag iförd huvtröja, byxor och foppatofflor, Danne iförd shorts tshirt och stövlar begav vi oss ut i skogen och traskade och traskade tills vi kom till forsen. Slaskblöt om sockarna men med glatt humör kastade jag några kast samtidigt som Danne slogs med myggen och begav sig högre upp i forsen. Jag stod där jag stod, pall :/ Vi blev där en bra stund innan vi runt 8 tiden började känna en mindre panik om att komma till stan i vettig tid + att jag kastat fast mig i en sten. Med myggbett på rumpan och större delen av kroppen lyckades jag vingla mig tillbaka utan att bli ALLT för blöt, och Danne hade faktiskt hugg ;)
Nu väl hemma har jag till och med lyckats packa klart...nästan iaf :)
åååå... jag längtar !!!

Inga kommentarer: