måndag 9 juni 2008

fiske

Igår satt jag och Danne här utanför på gräsmattan och solade samtidigt som tvättmaskinen tvättade för fullt. Jag har nämligen ignorerat tvätten i 2 veckor nu, så det var på tiden! När vi solat klart där nere satte jag mig ute på balkongen och lapade ännu mer sol vilket resulterade i att jag brände mig fram på bröstet. intressant va ? varit en kaaaanonvecka..soligt och jätte varmt!

På eftermiddagen/kvällen åkte vi till brännvattnet och fiskade tillsammans med Fredde.. Vi hade till och med hans båt med oss så att vi slapp stå och kasta från land den här gången. Var faktiskt mycket roligare så! Som vanligt kastade jag fast mig några gånger också, så det var sjukt praktiskt att bara kunna åka dit och haka lös mig! Och tro det eller ej, men jag fick fiska med Dannes tobyvassdrag *tycker om*... Åh, jag älskar verkligen att fiska!!! Skulle kunna göra det i evigheter :)


När vi kom fram till Brännvattnet va de lugnt och fint och stilla... någon timme senare så började det regna, med andra ord- byebye till govädret som varit i veckan! Danne fick iaf 3 st gäddor, små med de räknas:).. jag och fredde hade på några st. Högg rätt friskt där ett tag =)

Pratade även med Vera lite igår.. jag saaaknar henne!!! LÄngtar skitmycke till i sommar när jag får träffa henne och hitta på skojjigheter. Pratade om en dag på Liseberg kanske, (om killarna pallar trycket vill säga) även en dag i Danmark.. för att inte tala om att vi ska fetshoppa!!!! jiiippiiie!! Nu måste jag tokspara pengar!











Inga kommentarer: