måndag 16 juni 2008

Regndag..



Hej.. Det blev så att vi efter pizzan samlade lite ork och begav oss till skråm där vi grävde lite mask till mig, för jag ville så gärna meta :) Var jätte fint där vi var och fiskade igår.. lugnt och skönt iaf i början av kvällen. Innan vi åkte därifrån så hade det börjat regna och var inte fullt lika skönt ute! Men det var trevligt..

Jag fick en röding och en regnbåge efter många om och men =) på mask ! och 4 små abborrar..haha.. och danne fick nöja sig me 2 små abborrar som förstörde hans fiskelycka. Får se om det kanske blir revanch ikväll.. :) är sååå mysigt att meta!

Här e min fångst iaf!


Idag har jag klippt mig, blev helt okej :) så nu äntligen är det gjort.. Ledig idag så jag låg ändå till 11 och drog mig i sängen..*mm*... måste ju ladda upp inför en jobbvecka nu! *kram*

1 kommentar:

Anonym sa...

This is a nice blog. I like it!