lördag 14 juni 2008

Fotboll...


Efter lite övertalning och så följde jag med och såg fotbollen mellan Bjurfors och Jörn när Danne spelade. Dock var jag inte fullt så intresserad utan satt och snackade med hans mamma hela tiden. 1-0 till Bjurfors efter ett tag.. bravo! sen var det stendött.. sen såg jag och hans mamma att det blev 1-1... lika.. och vi tyckte de va lite förjävligt eftersom vi båda då hade fel på "krysset". Dock har danne egenhändigt kryssat i sitt eget kryss vilket han inte får, i mitt namn. men men.. Efter matchen kom Danne fram urlycklig.. Såg ni mitt mål? ehum... nae ? vadå? - men ÅÅÅHHH de va ju skitsnyggt Bissa i krysset !!! ehum... okej.. vad är en bissa ?? Tyckte de va rätt komiskt, att jag missade hans mål och att hans mamma också gjorde det.. när han så gärna ville visa hur duktig han var ;) hahaha...


stackaren......

Men igår kom han lika urlycklig å slängde tidningen framför näsan på mig.. LÄS va dom skrev i tidningen Ida.. Fan va ja är bra!

nä dags att återgå till jobbet strax!


Inga kommentarer: