onsdag 4 juni 2008

sommarvärme!!

Idag har det varit fullt upp, jobb + massa annat.. Ändå lyckades ja klämma in två timmar i solen tillsammans med Petra i eftermiddag nere vid bryggorna. Tyckte jag smörjt så noga och fint men när ja kom hem såg jag att jag totaltmissat vissa ställen och bränt mig där.. ser fläckig och ful ut nu :S röd.... åh:/ såna tillfällen man behöver en viss Daniel Ledin som fixar sånt, han smörjer bra! haha :)



Petra fick också en fin bränna av sitt brottarlinne *asg*..


Vid 18 tiden träffades vi några st och käka kycklingtortilla på ainas.. gotte!! Sista gången man såg Petra, säkert på länge.. Men hon kommer säkert upp, nångång..



Sådär är de typ jämt... folk flyttar, lite trist för en själv, men kanske bättre för dem. skeå är väl inte världens bästa plats kanske.. finns ju inget som säger att man kommer stanna här för alltid själv heller. Jag är mest bitter över att Veronica flyttat.. hahah..när ja äntligen flyttat hit! Men piluttadig jag och danne har bokat biljetter till skåne!!! 23:e Juli.. stannar där till den 27:e.. kommer bli skitkul.. saknar min tjej.. nästan så att jag längtar lite.. *hihi*.. och sen att Danne så gärna ville åka.. det är typ helt underbart! Blev lite tvärdyrt också.. 5600:- att de är så dyrt att flyga inom sverige... lika dyrt som att åka utomlands, det om något är faktiskt sjukt!

och på tal om sjukt, vet ni vad som låg utanför jobbet och tryckte i ett hörn i tisdags? ett FÅR. Jepp ett får.. var fan kom de ifrån ??? Stackarn va livrädd ju... Vet dock inte hur de gick för de lilla fåret, för de rymde innan polisen kom.....

1 kommentar:

Anonym sa...

snygg bränna... det svider då idag åxå!!!!!