tisdag 3 mars 2009

duktiga jag

Klev upp runt 10.00 idag, ut med vovvarna så dom fick kissa sedan fika ja lite av brödet som var kvar sedan igår, danne tog med sig några på jobbet också, svingott! Du får receptet sen sanna :) orkar inte slänga upp det här! Sedan har jag faktiskt städat hela dagen, sorterat en massa böcker, rensat ur lite lådor och annat smått och gott. Varvade ner till ett avsnitt av o.c just innan Danne kom hem. Sen började jag skala potatis vilket resulterade i 2 goda fina potatisgratänger, danne fick fixa fläskfilèn! Sen smet han iväg på träning och vips var det kväll och Fredde kom förbi. Max Payne stod på programmet, jag var den som vek mig först. Fredde tyckte att ja skulle baka en sockerkaka eftersom han var "smet-sugen". Jag orkade bara göra kladdkakemuffins och han fick så snällt slicka kålen och skedarna samt visparna efteråt. Okej, han fick faktiskt 2 färdiga muffins också, jag tryckte i mig två och Danne också. Resten får han ta med sig på jobbet i morgon annars kommer jag äta upp dem allihop :) Har ni funderingar på att se max payne kan ni lika gärna avstå, den sög.

Jag har varit en snäll och duktig tjej idag och imorgon ska jag vara lika så, bara fortsätta städa och vara duktig.. se lite o.c och läsa lite ur boken jag håller på att läsa, "Ljudet av ditt hjärta"! Ska hem till Malå och ta det lugnt i helgen så det blir inte rajtantajtan i stan. Efter helgens flopp avstår jag mer än gärna, huvva. Men oooj så kul jag hade, ändå fram till 01.00 kanske, :)!slänger upp några bilder sen från förfesten!

natti

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hände det något dåligt i helgen gumman?

Ida sa...

nog gjorde det de alltid :) men du vet ju hur det är...aldrig får en kväll vara felfri!

Anonym sa...

Hoppas det inte var allvarligt..

Ida sa...

Nej det är ingen fara :)