måndag 23 mars 2009

Imorgon!

Idag låg jag och drog mig ett bra tag i sängen innan jag klev upp och startade ytterligare en tvättmaskin. Håller på att tvätta kläder, jätte tråkigt. Hade tänkt städa lite idag också eftersom det är betydligt roligare att komma hem och allt är rent och snyggt men jag känner mig så hjälplöst lat idag. Ikväll får vi packa klart det sista också, är så orolig över att jag ska glömma något superviktigt! meeeeeen jag tror inte att jag har det iaf.. Linus lärde mig att man klarar sig med dom 5 p:na

Pass-Pengar-packning-piljetten-pittgummi. (Hmm!?!)

Daniel börjar nog vara lika nervös som mig nu eftersom han är rätt frånvarande stundvis.. Pratar man med honom så erkänner han till och med att han är flera 100 mil bort i tankarna =)

Nä nu ska jag börja göra något här hemma! Ha det superbra allihopa, kanske uppdaterar här någon dag ifall jag ramlar över någon dator där borta!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det nu så bra där borta mitt lilla hjärta. Lova at iaf höra av dig på något sätt så att jag vet att allt är bra med er.

Älskar dig massor !!

Anonym sa...

självklart!