måndag 30 mars 2009

Thailand :)

Soligt och hur fint som helst.. Har svettas man nastan bort! 30-35+ om dagarna i skuggan. Lyckats branna mig idag ocksa, bravo! svart att undvika :/. Phiphi oarna var underbart vackert och jag onskar att vi hade kunnat stanna dar ytterligare en natt. Men det ar mycke som man vill hinna gora.. Cabana (hotellet) var sjuuuuuukt fint, riktigt lyxigt! Har hunnit med att mata lite fiskar, snorkla, aka bat, shoppa, sola, bada och massa mer :) trist att tiden gar alldeles for fort!
Den har bilden togs i fredags :) vi borjade med utflykterna tidigt :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ju inte underbart ut eller så... FAN. Jag vill me mata fiskar och sola och bada i pina colada.. Det låter som att ud inte alls har det särskillt bra där nere i thailalala land, du får nog ta ett tidigare flyg hem=)

Pussar!

Ida sa...

de ar inte sa ballt..jag vill hem till vovvarna nu.. anda brant mig pa armarna det forsta jag gjorde sa man kan typ inte ha dem i solen... sen ar det ackligt varmt och jag ar sjukt less pa att ligga i skuggan och fordriva tid...gissa vem som har solskyddsfaktor 50....hahahahhahahahahha