onsdag 11 mars 2009

Ett tag sedan..

Nu var det några dagar sedan jag skrev något här.. I helgen blev det Malå, skönt att komma hem lite, hälsa på..träffa Molly och min familj. Verkade som att Molly saknade oss, hon blev överlycklig när hon fick se mig och Danne. Satt och väntade vid dörren när vi skulle fara, skär lite i hjärtat. men jag vet att hon har det alldeles underbart hos mormor!

Daniel är i Umeå hela veckan på kurs och jag fick vackert jobba i måndagskväll, Luva var själv i hela 6 timmar.. men det gick bra, hon är kanonduktig. Hon har inte behövt vara ensam så länge någonsin, oftast handlar det om 2 timmar max åt gången.. Men det blev lite knepigt nu när Danne inte kommer tillbaka till stan om kvällarna, Nåååväl.. annars är allt bra här hemma. Wilja har inte fått mer feber, hon fnyser och nyser en hel del.. men det får man väl ta. Hon kommer nog att bli bra :)

Luva är lika vild som vanligt, hon måste ha nån typ av damp. Så jobbig liten valp har iaf aldrig jag varit med om, phuuu... men då samlar hon pluspoäng om nätterna då hon somnar på min arm, eller runt mitt huvud.. Då är dagens busupptåg förlåtna och bortglömda :) Lillsnuttan..

Idag är det alltså Onsdag, halva veckan har gått (arbetsveckan iaf) vad ska man hitta på riktigt ?? *klämmer på fodralet till desperate housewives säsongen jag ännu inte sett*...Hmmm...... eller kanske fortsätta läsa ur "ljudet av ditt hjärta".. har den sista boken på engelska bara, 800 sidor.. hade tänkt läsa ut den jag håller på att läsa nu och ta med den tjocka boken till thailand.. Då lär jag ju ha läsning så det räcker och blir över.

Inga kommentarer: