tisdag 17 mars 2009

Lite festbilder!

Ett tag sedan jag uppdaterade nu. Vad har hänt ? Jo AIK har slagit ut Linköping och det i sig är ju faktiskt rätt underbart! Till och med jag satt på helspänn igårkväll när den 7e och avgörande matchen visades. När vi kom hem och jag lagt mig fick jag sådan satans magknip. Vaknade runt 03.00, gick på toa och skulle så vackert berätta för Danne om min otroliga magknip och att jag var nära döden, det enda han mumlade var "tyst .. sov... mmmm... mmmmmmm..." Med andra ord var han inte vidare intresserad. Idag känns det dock lite bättre iaf..

Det som ska handlas inför resan är handlat. Nu är det bara att packa och lite annat smått och gott kvar. Men det kan jag vänta med några dagar till!

I lördags var vi på Perssons 30års fest.. Det var riktigt riktigt skoj faktiskt! Här är några bilder från den. På första bilden har vi då anledningen till festen. "Persson".

Danne var såklart på gott humör som alltid!

Erkänn att ni gärna skulle vilja veta vad dessa gossar tittar och tänker på i denna stund ;)



Det var inte bara Danne som hade humöret på topp den här kvällen... ;)

Det bjöds på god thaimat och egenkomponerade uppträdanden med rocktema ;)


För 2 helger sen var det även lagfest för bjurfors och vi var här några stycken.. slänger upp några bilder från den festen också när jag liks är igång. En mycket trevlig kväll med Fredde som lekledare ;)


Denna posè ingick dock inte i leken..


Inte denna heller för den delen.. (spara den till efter 00.00)

Däremot sjöngs det för full hals..

Medan vissa andra föredrog att skåla i köket....

Jag roade mig med att posa lite tillsammans med pj och spreta lite med fingrarna sådär, sexigt.

Jenny lärde sanna hur man drar en lina, och festen spårade ur..

Med nyvunna krafter fick Jenny till en liknande posè! Och tävlingen var ett faktum. Beyonce, Vivaldi, och ni andra som känner er träffade, släng er i väggen! The competition has started!!!
Glada i hågen och med vinnarskallar av stål, tjoades det på ett långt tag.

Vissa med mer inlevelse än andra!

Efter tävlingen var över och folket nog runda under fötterna så begav vi oss allihopa till station 8 där kameran snällt fick stanna i väskan..... såååååååååå det var ett fåtal av dom bilder som togs i ett tidigt stadie denna kväll :P

2 kommentarer:

Klös__ sa...

ojojoj...de är nästan så man måste skämmas HAHAHA! Jag gillar hur min nacke ser helt tokigt bred ut på sista bilden ^^ De är bara du som lyckas fånga min naturliga skönhet på bild ;D haha!

Anonym sa...

Du ska lämna mig och åka låååångt bort...