söndag 1 februari 2009

en kväll..

Igårkväll var Sanna här och hon passade på att mysa lite extra mycket med Wilja.. Blev lite för mycket vin under kvällen och vi tömde med lätthet hela boxen. Sen traskade vi iväg på krogen och kikade på modevisningen och sedan tog det inte särskillt länge förän stegen styrdes hemåt. Jag hade en trevlig kväll, men allt som oftast brukar jag fråga mig själv vad jag egentligen gör där, onykter. Vilket förmodligen leder till att man mår skitdålig dagen efter. Är det verkligen värt det egentligen? Ibland kanske om det är något speciellt. Men dte ska ju inte vara en "helgrutin". Det här året ska jag dra ner kraftigt på bus-helgerna, det har jag lovat mig själv. Finns så mycket annat som man kan ägna sig åt på helgerna istället.. Snart är det vår också och hur härligt är inte det! Jag fullkomligt älskar våren och solen!


När jag vaknade i morse såg jag att solen sken vilket gjorde att baksmällan inte slog så hårt. Jag slet mig upp runt 12 tiden, tog en dusch och begav mig ut med Luva. Det var nästan 5 plus ute! Vi tränade på att gå "finare" i koppel utan att dra hela tiden. Jag kommer verkligen att ha vad jag gör! Hon är superduktigt när man går hemifrån, på vägen hem har hon såååå bråttom :) Här är några bilder som jag tog idag med telefonen..


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej. Ville bara säga vad söt du är som kom ut och kollade på modevisningen. Har sett att du fastnade på PJ´s kamera ;D
Hann ju inte träffa dig... Får ta en krog kväll någon gång i framtiden =)
kram