tisdag 24 februari 2009

Utmaning

Usch jag känner mig stressad över den här veckan. Inte van att ha så många järn i elden. Fast de kommer kännas bättre bara jag får tummen ur röven och kilar iväg och fixar passet, det måste jag helt enkelt verkligen göra nu i veckan! Hade tänkt idag men nu blev det ändrade planer + att jag har tvättid så jag ska försöka tvätta undan en massa kläder. missat mina 2 senaste tider, starkt jobbat!

Nu ska jag anta Carins utmaning

1. 4 TV program jag brukar se:
Desperate housewives, prison break, melodifestivalen,(ok de suger) och O.c
2. 4 saker jag gjorde igår:
simmade och var med på vattengympan på edda, plockade undan lite hemma, promenad med Luva, hälsade på Daniels mamma och pappa som kommit hem från thai. (snart våran tuuuuuuur)
3. 4 saker jag längtar till:
Thailand, sommaren, ett fast jobb och tills Wilja får bli frisk..
4. 4 saker som står på min önskelista:
En vinst på några miljoner, en stor canvastavla på wilja, fransk manikyr på salong, en schysst kropp :)
5. 4 saker jag tycker om att göra:
Simma, mysa, umgås och fiska!
6. 4 saker jag avskyr:
hundhår, plocka ur diskmaskinen, "invecklade" människor, kyla
7. 4 saker jag åt i går:
yoghurt, palt, smörgås, kakor
8. 4 bloggar jag utmanar:
Vera, Sanna, Liza, Petra

1 kommentar:

Anonym sa...

Utmaningen är utförd!