fredag 27 februari 2009

TGIF!!!!!!!!!! = Thank God it`s Friday!

Äntligen fredag och helg, på helger ska man slappa. Det är precis vad jag tänker göra i helgen. Därför håller jag på att tvätta sängkläderna nu och sedan ska jag skura golvet och vara duktig. Hur skönt är det inte att krypa ner i en renbäddad säng och känna doften av nyskurat! Kommer bli en soft fredagkväll för att sedan bli en lite busigare Lördag. Jag är jätte sugen på att gå ut på Lördag så jag tror att de är Dannes tur att hänga med Wilja och Luva eftersom han drog en 2dagars förra helgen :) Fast vi får väl se, ut tänker jag iaf!

Söndagsplanerna går i filmens tecken, blir nämligen bio och "män som hatar kvinnor". eftersom det inte var så många som bokat platser kl 15 får de bli den tiden. Är även jätte sugen på att spela badminton, så vi får se om de hinner klämmas in någongång i helgen också!

Jag längtar till Löööööördag, guess why :) I know!

Inga kommentarer: