torsdag 5 februari 2009

tiden går..

48dagar kvar nu tills vi åker utomlands. Jag hade missat en vecka, fick för mig att det var 40 dagar kvar bara, typiskt. 8 dagar till att vänta då, men snart så! Tiden går ju så himla fort! Känns som att det nyss var November och nu vips är alla kalla månader snart förbi!

I morgon åker vi hem till Malå och stannar där över helgen, vi ska lämna Molly hos mormor. Nu är det ju dags för henne att flytta dit, tur att jag får träffa henne varje gång jag åker hem.. lillgumman! Men jag har ju 2 andra busar att glädjas åt, samt att jag vet att mormor blir superglad!

Idag har jag städat upp hela min garderob och vikt om alla kläder. Hade länge planerat att göra det, men det är ju såååååå tråkigt. Jag hatar att jag alltid bara river runt och förstör i garderoben när jag har bråttom, ingen ordning alls. I dannes däremot ligger allt snyggt och prydligt ihopvikt.. Han är så ordningssam så, jag borde skämmas över mig själv!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du val skämmes tamefan...;)